måndag, juni 23, 2008

Utmaning

Efter att ha blivit utmanad av både Billie och Malou så är det väl dags att skriva den här skiten...


Regler: Svara på frågorna om dig själv. I slutet av inlägget ger du den vidare till 5 andra bloggare. Och sedan skriver du en kommentar hos deras bloggar att de har en utmaning att hämta.

1. Vad gjorde du för 10 år sen?
Jag vill minnas att jag var på ett ridläger vid den här tiden för 10 år sedan. Det var mycket trevligt där nere i Aneby, trots att jag blev avkastad av en tjurig Fjording...

2. Vilka fem saker finns på att göra listan idag?
- Bli av med huvudvärken jag fått av för mycket TV-tittande och för lite kartongpackande
- Packa kartonger
- Hämta pass med visum samt kläder på Posten
- Ladda ner TV-serier
- Låta bli att packa kartonger, på grund av huvudvärk, trötthet och TV-serier

3. Godis jag gillar:

Lakrits och choklad går alltid ner

4. Vad skulle jag göra om jag blev miljardär:
Köpa en bra bil, köpa ett onödigt stort hus, avskaffa Paris Hilton och andra onödiga "kändisar"

5. Städer/orter som jag bott i:
- Malmö
- Hagge
- Söderbärke
- Tolvsbo
- Ludvika
- Västerås
- Om tre veckor också Augusta, NJ



Jag utmanar:


Johanna
Henriette
Julia
Malin
Amina

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Au Pairer & Blivande Au Pairer.

Jag har skapat en Au Pair blogg som kommer handla om resan som Au Pair, från början till slut. Som vägledning och pepp. Den kommer att handla om hur det går till att bli Au Pair, tiden innan man åker och självklart tiden under mitt Au Pair år. Det kan vara roligt för andra Au Pairer att läsa men först och främst för blivande Au Pairer.

Anonym sa...

Damn you! Nu kände jag mig manad, ju. :(

Hoppas du mår bra! Kramar!