måndag, juni 30, 2008

Flygresa

Idag är det 2 (TVÅ!) veckor kvar till min stora avfärd.
Som ni kanske såg så var helgen en väldigt orolig tid, då jag fick se att min flygbiljett var bokad från Köpenhamn. Idag har jag pratat med miss M på STS, och hon har nu kontaktat AuPairCare, som bokade biljetten, och sagt till dem att de måste boka om biljetten. Så det verkar som att det kommer lösa sig.
Jag misstänkte att biljetten var bokad från USA. Det ser väl kanske inte så långt ut ner till Köpenhamn härifrån när man kollar på kartan, men vilken vettig svensk som helst vet att det är en bra bit från Västerås till Köpenhamn, så det kändes inte riktigt logiskt att någon från STS skulle ha gjort ett sånt misstag.
Men men, M ska höra av sig så fort hon får svar från APC, så jag får snart veta när jag ska flyga.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det löser sig, sa kemisten! :)