lördag, juni 28, 2008

Jävla STS, all over again!

Jag gick alldeles nyss in för att kolla om jag hade fått min reseinformation. Det är bara lite drygt två veckor kvar till min avfärd nu, så jag tyckte att det var dags för informationen att ha kommit.
Och visst hade den det, men något har blivit JÄÄÄVLIIIIGT fel, eftersom de jävla smartskaften har bokat min biljett från Köpenhamn.
Ja, KÖPENHAMN! En nätta 70 mil från Ludvika, där jag kommer befinna mig veckan före avfärd. Över SJU TIMMAR i bil skulle det krävas för att komma dit, och jag ska flyga kl 10.15, vilket innebär att jag skulle behöva åka hemifrån SENAST kl 02.00 (incheckning ni vet). Skulle inte tro det va!
Jag har ringt till Monika och lämnat ett argt meddelande på hennes telefonsvarare (det är ju inte första gången som STS/AuPairCare krånglar till det för mig, om man säger så), och jag har även skickat ett mail, som var ytterst passive-aggressive (that's me!), så jag hoppas verkligen att de fixar det här fort som fan, för nu är jag irriterad.

6 kommentarer:

Anonym sa...

O_O Sjukt dåligt av dem.

Låtom oss hoppas att Au Pair Care sköter allt bättre än STS gjort.

Anonym sa...

Ah vad bra att jag kunde hjälpa dig!^^

Anonym sa...

oj jag hann trycka på skicka innan jag skrev klart :P (Jag är Na)

Anonym sa...

men gud, dom kan vara så jäkla jobbiga alltså..mina ansökningar glömde dom skicka in.
Och det kom dom på när jag hade väntat i 3 månader.. :/
Jag hoppas verkligen att det löser sig för dig..
Känns jäkligt jobbig att behöva åka i sju timmar?!
Galet, säg till dom att fixa det med en gång innan det blir försent!:S:)

Anonym sa...

nämen ursch vad jobbigt att du är åksjuk också.. :/har du monica eller?(var hon som hade gjort fel på min)
Aa det var ju lite synd, :/ hoppas verkligen det löser sig för dig!:)

Anonym sa...

:/ hoppas att det löser sig för dig. :)