tisdag, februari 05, 2008

Vad göra?

Jag har så fruktansvärt lite att göra nu för tiden. Det är alldeles skamligt! Jag höll på med min nedrans uppsats som en tok i 1½-2 månader (jag har fortfarande inte fått mitt betyg för den, by the way), och då hade jag alltid något att göra. Det var stressigt, men samtidigt väldigt skönt, för jag visste vad jag skulle göra den dagen. Nu är det raka motsatsen. Jag har fransklektion varje måndagkväll och varannan tisdag är det lektion i Språk och kön. Det är det jag har att göra för tillfället. Jag är så understimulerad och rastlös så jag håller på att bli tokig! Jag fungerar nämligen på det sättet att när jag har för lite att göra, då går jag på så låga varv så till slut blir jag så trött och seg att jag inte ens orkar göra det lilla jag har. Det är så det känns nu, och det är inte bra. Jag måste skaffa ett jobb! Fast känner jag mig själv rätt så kommer jag snart inte ens ha energi till det...
SUCK!

Inga kommentarer: