torsdag, februari 14, 2008

Tillfixat



Nu har jag varit nere hos frisören igen, och det var inga som helst problem att fixa till frisyren. Så nu har jag ganska kort hår, (se bilden :P) för första gången på evigheter! :) Jag passade också på att införskaffa lite nytt shampoo och balsam, eftersom det jag har håller på att ta slut. Dyrt som satan är det, men det räcker länge och håret mår mycket bättre när jag använder det.
Sen gick jag ner på stan och skaffade mig ett nytt pass, när jag ändå var nyfriserad :) Efter det tyckte jag att det var lika bra att gå ner till HM och kika lite på kläder, eftersom jag är i kraftigt behov av byxor, linnen och underkläder. Så där lyckades jag hitta ett par byxor, en klänning och en jättesöt blus. :)
Indiska blev nästa stopp på rundan, och där hittade jag massor med linnen, så nu behöver jag inte köpa nya på en hel evighet!
Mycket shopping blidde det idag, men det var ju faktiskt inget av det som var onödigt. Tycker jag iaf :P

5 kommentarer:

billie sa...

oooooh prettyyyyy!!! det är jättekort ju :)
me likey! :D

Carin sa...

Billie: hihi! Me likey too! Kände att det var dags att klippa av skiten :P

Funkan sa...

Jättefint :) Ska bli kul å se hur det ser ut på riktigt :)
Jag har också klippt av en hel massa :P Tycker inte det är för kort egentligen, men mitt hår lever ju sitt egna förbannade liv, så jag vet inte riktigt vad jag ska göra med det... men men...

j sa...

att handla lite nytt kan vara som balsam för själen. sådant är alltid bra!

Henriette sa...

Pretty! :)