onsdag, april 22, 2009

Lite bilder

Över påskhelgen insåg jag att jag dittills inte tagit en enda bild sedan jag lämnade WI. Det kändes mer än tragiskt och jag tog därför genast fram kameran and clicked away.
Ett litet urval följer här.




Tjusiga Pendragon. Maja's "lilla" vovsing, och Lisa's lekkompis, trots storleksskillnaden.








Fint vårväder och en härlig skogspromenad med hundarna hör ihop.








Familj ute på promenad, igen.









Så här snabb blir Lisa när hon är ute i skogen med hela flocken och en lekkompis.








Lek mellan stor och liten. Tur att Pendragon är så snäll, annars hade lilla Flisan fått problem :p








Far och lillebror fixar nämnda lillebrors cykel.









Släkten samlad kring Guitar Hero på Annandag Påsk.








Min sötnos








Och så här söt är hon mitt i en nysning (eller om det var en gäspning).








Sötkatt








Och till slut en galen Lisa som leker med Olle och en filt...

Inga kommentarer: