torsdag, april 30, 2009

Gaaaah! It's Thursday!

Torsdag redan?! Herregud, och jag som inte förberett allt jag tänkt.
Fick fruktansvärt ont i ryggen igår, det var på väg att bli som i Rhode Island i somras, då jag knappt kunde röra mig på två dagar. Men med envishet och massor med diclofenac tog jag mig igenom dagen med ett (påtvingat och halvsnett) leende på läpparna.
Det blev ännu bättre av att jag tog en trevlig fika + middag + humorkväll med Linda. Jag fick även fina kläder av henne, vilket gjorde mig ännu gladare!
Jag har nu insett att jag gått omkring i fel BHstorlek en längre tid. Jag har envisats med att jag är en C- eller D-kupa, och har undrat varför BHarna alltid sitter så konstigt på mig , och skaver och fan och hans moster. Linda fick mig att inse att det är för att jag egentligen är en E- eller F-kupa... Så nu har man lärt sig något nytt, och förhoppningsvis kan det i längden ge mig bättre hållning, mindre ont i axlarna samt en snyggare urringning :p

Idag är det städande av huset samt förberedande av grill och mat som gäller. Ska bli väldigt roligt ikväll, men nervös är jag, och jag kommer därför troligtvis nervösstäda hela huset (enda gången som jag gör det frivilligt, för övrigt :P).
Så önska mig lycka till med städandet och med mina andra förehavanden under dagen, snälla?!

En rapport kommer imorgon.

Ha en bra Valborg nu alla vänner!

4 kommentarer:

billie sa...

va fan hände med den där jävla rapporten som skulle komma då?
kram :)

Carin sa...

Äh! Jag har väl varit upptagen med vettigare saker än att blogga ;)
Den kommer snaaaaart...

billie sa...

bloggaaaaaaaaaaaa, jag har tråkigt :(

Carin sa...

oooops... Skrev ett kort inlägg igår, men glömde visst trycka på Publicera, så det låg kvar som ett utkast. Men nu finns det iaf :P Varsågod! :D