måndag, april 27, 2009

Dags igen

Det var ett litet tag sedan. Igen.
Den här gången tänkte jag se till att lura alla som funderar på att klaga genom att hinna skriva ett inlägg innan de börjar klaga på den dåliga uppdateringen.
Till saken:

Jag har i snart tre veckors tid skjutit upp pluggandet mer och mer, vilket ledde till att jag nu tagit igen två veckor studier i ryska på en dag. Uppgifter är gjorda och inlämnade. Hur bra det egentligen blev är en helt annan fråga, och det tänker jag inte fundera mer på ikväll.

Jag jobbade igår, och tjänade lite pengar. Första gången som jag var själv ett tag, och det gick över förväntan (alla överlevde dagen).

Jag har skaffat mig planer till Valborg (bättre sent än aldrig, ni vet). Det blir lite grilla i trädgården med en vän eller två. Kommer förmodligen bli ytterst trevligt, så det får ni säkerligen en uppdatering om i slutet av veckan.

på onsdag ska jag träffa sötaste Linda på stan för en fika. Det var oförskämt längesen vi sågs, särskilt med tanke på att vi bor några hundra meter ifrån varandra. Men så blir det när den ena jobbar som en galning och den andra (o)pluggar hela dagarna. Ska hur som helst bli väldigt trevligt. Jag får försöka komma ihåg att ta med kameran och dela med mig av händelserna. Jag är så dålig på det, men jag ska försöka bättra mig.

Nu är det dags för nattapromenaden med Lisa och sedan är det sängen för mig.
Gonatt!

2 kommentarer:

billie sa...

jeeej, good job. jag skulle precis klaga! :P

Carin sa...

Haha! My trick worked :P