tisdag, april 28, 2009

Come oooooon, people!

Här har man sovit en hel natt, och förväntar sig att se åtminstone ett par stycken nya blogginlägg som kan fungera som frukostläsning, och vad får man se när man loggar in på Bloggkoll? INGENTING! Finns det inte en endaste människa som bloggat under natten och tidiga morgonen? Nu blir jag tamejfan besviken...

Själv har jag sovit gott, och det ser ut att bli en bra dag, för jag vaknade fem minuter innan klockan skulle ringa och kunde därför ligga och dra mig ett litet tag utan minsta uns av dåligt samvete. Senare idag skas det iväg till Falun för att lyssna på en föreläsning om den sociala människan. Vi får se om vi kommer igenom det som är utsatt för lektionen den här gången. Det vore i så fall ett rekord av något slag.

Jag känner mig på oförskämt bra humör för tillfället, men jag tänker inte berätta varför. Inte än i alla fall. Jag är värdelös på att hålla mina egna hemligeter hemliga, så jag är riktigt nöjd med mig själv över att jag lyckats så bra hittills. Jag vill inte säga något mer innan jag vet mer säkert hur det blir, så ni som inte har hört något än så länge får helt enkelt hålla er till tåls ett tag till.

Nu ska jag studsa ner till frukostbordet och trycka i mig en nyttig portion med havregrynsgröt!
Hopp!


Edit: Precis när jag skrivit klart ser jag att nu har i alla fall Billie gjort sin plikt som bloggare och gett mig ett gott skratt så här på förmiddagskvisten. Följ hennes exempel!

1 kommentar:

Malou sa...

"Jag är värdelös på att hålla mina egna hemligeter hemliga, så jag är riktigt nöjd med mig själv över att jag lyckats så bra hittills."

HAHA! Jag vet!! ;)