onsdag, september 24, 2008

Okej...

Idag kanns nagot mindre hopplost an igar, men det kanns fortfarande inte bra.

Jag ska forsoka prata med mamman idag, efter uppbackning och peppning fran ett langt samtal med Malou igar. Jag ser inte fram emot det, konfliktradd och svensk som jag ar, men jag vill inte ga runt och oroa mig hela tiden. Det kanns battre att bara forsoka prata om det.
Sa, jag har satt upp en liten deadline. Jag ska prata med Dawn sa fort jag kan (forhoppningsvis idag) och sedan ger jag det tva veckor att borja kannas battre. Da ska jag namligen aka till Malou (ANTLIGEN!), och vi har lite tid att diskutera det ordentligt. Kanns det inte bra efter det ska jag seriost fundera pa en rematch... Som det ar nu kanns det som att det vore battre att starta om med nagon annan familj. Det jobbiga ar ju att jag inte vill lamna barnen, sarskilt Ansley, och jag trivs superbra har i Jersey, sa jag skulle avsky att behova aka nagon annanstans... Men jag vill inte ga omkring och ma daligt hela tiden bara for att jag tycker om att bo har, jag flyttar hellre och kommer till ett stalle dar jag kan ma bra.

Nu maste jag springa upp till duschen och fixa till mig lite sa att jag ar redo for resten av dagen. Jag uppdaterar er om laget sa snart jag kan.

Inga kommentarer: