torsdag, september 25, 2008

En liten seger!

Wiiiiee!

Nar jag skulle tomma ur diskmaskinen markte jag att den inte ens var full, och an mindre ren. De hade bara struntat i att stalla in sakerna imorse. I vanliga fall hade det irriterat mig, eftersom det knappast ar jobbigt att stalla in EN tallrik, men just nu, nar jag ar aptrott och verkligen inte kande for att plocka ur all disken sa var jag bara djupt tacksam over att slippa...

Nu ar det dags att hamta ungjavlarna fran bussen och sedan dra ivag till fotbollen. Hur jag lyckas komma dit i tid varje vecka (utan att kora for fort) ar ett under, med tanke pa hur lang tid det tar att fa in dem i bilen... Vi far se hur det gar idag.

Aterkommer!

1 kommentar:

Anonym sa...

Heja Carin!

(Det tar 1 timme från mina glin vaknar tills de sitter i bilen - sen tar det ytterligare 30 minuter att köra dem till deras privatskola som de hatar och sitter och tjurar om hela vägen. Fun times, eh?)

Skit i disken. Låt dem ta hand om sin egen skit.