tisdag, september 30, 2008

Angest-Carin Orosdotter ar mitt namn

Hittills inget nytt pa familjefronten...
Jag vet att jag ar fanig och oroar mig mycket, men jag ar nu livradd for att behova aka hem. Jag vill verkligen inte det. Jag har nastan tagit tillbaka mitt beslut flera ganger, bara for att jag ar sa radd for att jag inte ska bli kontaktad av nagon familj. Jag blir dessutom paranoid (som vanligt) och far for mig att de ska ha skrivit/sagt massa dumma grejer om mig i min profil, sa att ingen ska bli intresserad.
Om bara en enda familj kunde kontakta mig skulle det kannas sa mycket battre, for da skulle det inte vara lika hopplost langre.

Jag kanner mig i alla fall tacksam for det stod som jag fatt fran andra au pairer har, samt vanner och familj hemma. De ar sa overtygade om att jag ska hitta en ny familj. Jag onskar att jag kunde vara lika saker... :S

Blaj blaj blaj... Och ingen skola har jag att se fram emot heller, eftersom jag nu maste hoppa av min English Composition for att familjen ska ha minsta chans att fa tillbaka pengarna de betalde for den. Visst, kursen var tidskravande, men det var anda en chans att fa komma ut ur huset under nagra timmar och slappa allt bekymmer med barnen och foraldrarna. Dessutom har jag fatt raka A:n pa alla mina uppgifter hittills, vilket sjalvklart kanns ratt bra. Annu battre eftersom jag vet att det var battre an manga av de andra i klassen, som har engelska som forstasprak. Moahahahaaaa! Elitisten i mig kommer fram och visar sin fula nuna! :P
Men vad gor det? Jag har inte haft sa mycket annat att gladja mig over pa sistone, sa lat mig hallas, kara ni.

Nu ska jag val ga och pina mig genom att uppdatera mitt AuPairRoom for 20e gangen idag...

Ha de!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det star aldrig vad forra vardfamiljen tyckr om dig i din profil. Oftast ar det familjerna som valjer att anvanda sina area directors for att ta reda pa orsaken till rematchen. Din area director bestammer vad som star i din profil - sa fraga henne vad hon skrivit. Det viktigaste ar att det star att det ar DU som brutit matchen med familjen, och att hon inte tycker att det ar ditt fel. Det ar vart att fjaska lite... jag gillade inte min i Florida, men holl mig pa god kant med henne anda ifall den familjen var for javlig. Och det var den ju. Hmmm...

Ta det lugnt just nu, ok? Det ar sa himla latt att bli supernervos nar man ar i rematch. Forsok att lugna ner dig (aven om det ar svart). Du kommer att hitta en familj!