onsdag, september 10, 2008

Daligt och bra

Jag har haft tva mardromsdagar den har veckan... Ungjavlar som vagrar lyssna pa mig, en arg vardmamma, allman deppighet och hemlangtan. Nar man sedan lagger pa daligt vader och nervositet over en ny kurs sa blir det inte bra.

Det positiva ar att jag pratade med min kare vardpappa igar kvall, och han sa att de ska kopa en router (eller hur tusan det stavas) sa att jag kan anvanda min laptop!
Jag fragade dem i helgen om de skulle tycka att det var okej att JAG kopte en, men han tyckte att det skulle inte jag behova sta for sjalv, sarskilt eftersom de skulle kunna ha nytta av den ocksa. Sa jag ska halla ogonen oppna och kika efter en lamplig prisklass, sa forhoppningsvis har jag en router inom nagon vecka iaf, sa da slipper jag de har dumma tangentborden utan mina favoritbokstaver (och med alla tecken pa fel stallen...)

Idag grat Ansley hela vagen till preschool... Inte roligt... hon fick mig att pinkyswear att jag skulle komma ihag att hamta henne (inte for att jag nansin har glomt, hon ar bara valdigt nervos for att bli lamnad). Daremot kunde jag inte lata bli att bli glad nar hon gav mig en stor kram innan hon gick ur bilen, aven om det var for att hon var ledsen och radd... Det kanns bra att hon tyr sig till mig mer och mer. Man far val inte saga sant hogt, men hon ar ju min favorit :)

Nu ska jag duscha och fixa till mig snabbt, sa att jag verkligen kommer i tid for att plocka upp henne.

Hors!

1 kommentar:

Anonym sa...

Varför är värdmamman arg? :S

Ta hand om dig!