måndag, september 29, 2008

Call me drama queen...

Jag vet att jag ar Miss Worrypants, ni behover inte paminna mig. Saken ar den att jag nu har varit ute i systemet i flera timmar, och inget har hant. Inte ens en rutten familj har bokat mig for en intervju...
A andra sidan har det ju BARA GATT NAGRA TIMMAR! Dessutom har de timmarna varit arbetstimmar, sa alla otroligt upptagna vardforaldrar ar med storsta sannolikhet pa jobbet och valdigt valdigt upptagna med moten och san skit. De har inte tid att satta sig vid datorn och leta efter avdankade andrahands-aupairer fran Sverige via NJ...

3 kommentarer:

billie sa...

haha, du är verkligen miss worrypants :P
det är klart nån hör av sig!!!

Anonym sa...

Det löser sig ska du se! Jag har frågat min faster i Rhode Island om hon visste någon...

Anonym sa...

Gah, undertecknat Johanna ska den sista vara :P