måndag, maj 12, 2008

Everyday minerals


Jag har fått mitt smink från Everyday Minerals idag. And I LOVE it! Det känns jättebra mot huden och rougen är superfin! Miso happy! Däremot känns det som att jag har valt en liten aning fel i nyans på foundation, så jag är glad att ytterligare ett paket kommer om en vecka eller så, med tre nya nyanser.

Det känns som att jag skrivit mycket om smink på sistone. Har jag det, eller är det bara som jag inbillar mig?
Det känns som att de här inläggen om smink är väldigt ytliga, och jag ber om ursäkt för det, men det händer inte så mycket i mitt liv just nu förutom dessa små glädjeämnen.

Jag insåg förresten häromdagen att jag för tillfället studerar på motsvarande 125% och jobbar på 50%... Det kanske inte är så konstigt om man inte hinner ha ett liv just nu med tanke på det.

Nej, nu ska jag lägga mig och läsa Ian Rankin's Black and Blue, som fortfarande känns fruktansvärt seg, men enligt Malou ska den snart bli mer lättläst. Om hon har fel så får hon spö!

Dagens citat:
En del har tusen skäl till varför de inte kan göra vad de vill göra, när allt de behöver är ett enda skäl till varför de kan.
Mary Frances Berry

Inga kommentarer: