lördag, september 08, 2007

Trååååkiiiigt

Jag har så tråkigt så du kan inte ana... Jag har visserligen bara haft tråkigt i typ tio minuter, men det känns som en hel evighet och jag får snart kraftig ångest över att jag egentligen borde plugga men det vill jag inte, så istället sitter jag här och har tråkigt och vet inte vad jag ska göra och det är faktiskt ganska så korkat eftersom jag borde läsa en massa och svara på en massa frågor inför mitt nästa Discourse Analysis seminarie på tisdag, som jag måste förbereda mig inför imorgon genom att skicka in svaren på de jävla dryga frågorna som egentligen säkert inte är så dryga men just nu känns de jävligt jobbiga och JAA jag är medveten om att den här meningen är en hel evighet lång, men just nu så bryr jag mig inte om grammatiska regler och skit och det känns faktiskt ganska bra att bara skriva utan att bry sig om punkter och sånt skit för en gångs skull... *drar efter andan*
Puh! Nu känns det lite bättre faktiskt. Jag funderar på om jag ska sätta mig och skriva lite brev till min sis, så att jag åtminstone har NÅGOT för mig. Det känns meningslöst att sitta och göra ingenting istället för att plugga...
Ja, så får det bli!
That's all, folks!

Inga kommentarer: