onsdag, september 19, 2007

Brittan

Stackars lilla Britney... Jag måste erkänna att jag faktiskt tycker synd om henne. Jag har aldrig varit ett fan av henne, men det här är ju bara tragiskt. Vem fan släppte upp henne på scenen så där? Till och med JAG hade kunnat ta smidigare danssteg än så där (och det säger inte lite eftersom jag är en av världens mest klumpiga och o-dansanta människor). And what's up med hennes mimande? Säga vad man vill om henne, men hon har i alla fall alltid kunnat dansa och underhålla på det viset, och visst är det under all kritik att hon flera gånger har låtsats sjunga live men det egentligen varit playback. Men de gångerna har hon åtminstone skött sig hyfsat och sjungit med i rätt text på rätt ställe. Det här är ju bara tragiskt.
För några månader sedan skulle jag ha jublat av glädje åt det jag tänker säga, men nu skulle det kännas som att sparka på den som ligger: Britney is NOT back, and after seeing that I can't imagine that she ever will be.

Inga kommentarer: