onsdag, september 12, 2007

O-städar och o-pluggar...

Jag har helt sjukt stökigt hemma hos mig (som vanligt). Jag får besök av hela familjen på fredag kväll (efter mormors begravning). Jag borde verkligen, VERKLIGEN städa. VEERKLIIIGEEEEN! Nu till mitt problem: Jag känner inte för det. Jag sitter mycket hellre och tittar på Ellen DeGeneres, Freddie och Vänner. Jag har verkligen ingen lust att ta fram dammsugaren och moppen just nu. Jag kan göra det imorgon istället...
Dessutom borde jag faktiskt plugga lite. Jag har fortfarande några kapitel kvar att läsa i Johnstone boken innan jag är ikapp med planeringen. Så går det när man skjuter upp saker, I know... But who fucking cares! Jag orkar inte! Jag är en riktigt lat jävel, jag vet, men idag vill jag faktiskt bara sitta och ta det lugnt.
Jag funderar på att börja med alla mina kollage som jag har planerat att sätta in i ramar och få upp på väggen någon gång snart. Det är lika bra att göra det nu, annars blir det la aldrig av.
Så får det bli...

Inga kommentarer: