lördag, september 08, 2007

Men vafan...

Vad är det med ex och deras dryga kompisar som gör att de inte kan lämna mig ifred? Här sitter jag ensam hemma och tittar på tv och virkar en fredagkväll, minding my own business, och så hör en idiot till vän till mitt ex av sig... För det första är han JÄTTEFULL (illa nog, jag vill inte prata med fulla puckon när jag sitter hemma och försöker ta det lugnt) och för det andra är det första han säger "Ska vi knulla?". Vad i HELVETE säger jag bara? What's wrong with you, stupid?! Det är inte direkt så jag brukar inleda samtal med folk som jag knappt känner och inte har pratat med på flera månader (vafan, jag inleder ALDRIG samtal på det viset, jag är inte en neanderthalare för helvete). För det tredje så frågar idioten mig om jag har lust att skjutsa dem till Smedjebacken. And why would I want to do that? Två skitfulla, irriterande, kåta killar med mig i en bil i elva mil mitt i natten. Skulle inte tro det va...

Jag ber om ursäkt för min hårda ton, men jag gillar inte irriterande människor som inte fattar att de är irriterande. De stör mig något extremt.

Nu är jag skittrött, så nu ska jag gå och lägga mig, så jag slipper de där idioterna.
God jävla natt på er!

Inga kommentarer: