torsdag, oktober 01, 2009

Mistaaaaaaake!

GAAAH!
Jag har gjort bort mig!
Jag satt uppe och pluggade alldeles för länge igår. Jag kan få väldigt konstiga idéer på nätterna. Så när jag gick in på FC och såg att Oscar mailat ut en förfrågan till alla journaliststudenter angående att göra en intervju med Moneybrother när han kommer till stan 30/10, vad tror ni jag gjorde?
Jo, självklart skickade jag iväg ett mail till Oscar och sa att "jag känner mig manad, eftersom vi växt upp i samma stad, haft samma konstiga lärare på gymnasiet och dessutom är släkt" (på mycket långt håll, ska tilläggas). Jag hoppades lite i mitt innersta att någon annan redan skulle ha fått uppdraget, eftersom jag känner att jag nog skulle bli väldigt nervös om jag väl satt där och skulle intervjua människan. Men icke... När jag vaknade hade jag fått ett mail från Oscar som var så glad över att jag tagit kontakt och meddelade att jag ska boak intervjun med Moneybrother's pressansvarige så fort som möjligt och att deadline är dagen efter intervjun...

Så nu ska jag alltså ut på mitt första RIKTIGA journlistiska uppdrag... Intervju med min fyrmänning.
TJoooooo...

4 kommentarer:

Ellinore sa...

Nice nice! Jag skickar upp en kartonggubbe i naturtrogen storlek med en bild av mitt ansikte, du placerar bredvid Moneybrother och instruerar hur han ska krama mig på ett erotiskt sätt och sedan låter du fotografen knäppa ett par bilder.

Deal?

(Ps. Vill han signera dockan sen kan det väl va ok... om han tjatar...)

Malou sa...

HAAAAAHAHAHAHAA, Ellinore... Du dödar mig långsamt. Eller förlänger mitt liv eller hur det nu blir.

Henriette sa...

Men fan vad coolt!! Det är ju hur kul som helst! Och du kommer att klara det alldeles utmärkt... GRATTIS! :D

Carin sa...

Elli: Deal! Fast, det vore roligare om ni kom hit själva. Typ du, Malou, Billie, Henriette. Så kan vi gå på konserten och så kanske ni kan få kika lite extra på karln :P

Henriette: Det känns lite bättre nu, när tentan är avklarad. Nu kanske jag kan lägga lite krafter på att få till en okej intervju istället :P