tisdag, juli 01, 2008

Sömnlöshet och flygresa

Jag skulle inte ha gått och lagt mig så tidigt (somnade vid halv 9). Jag vaknade kl 11 och har inte kunnat somna om sedan dess... Irriterande, minst sagt.

Anywho... Jag tyckte att det var en bra idé att sätta sig vid datorn ett litet tag, så att jag kanske blir lite trött igen, så jag passade på att kolla runt lite på AuPairRoom. Jag trodde inte att det var någon idé att kolla på flygtiderna, men ack så fel jag hade! De har nu ombokat min flygbiljett, så nu ska jag flyga från Stockholm kl 10.05. Känner mig väldigt lättad över att det gick så snabbt för dem att ändra biljetten, annars hade jag gått och oroat mig för det här halva veckan...

Nej du, om man skulle ta och försöka sova lite igen.
Är väldigt tveksam till om det kommer funka, men det är värt ett försök.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad bra att de ändrade flygplats åt dig. :)

Själv vaknade jag 7 på morgonen idag. Hade satt klockan på 8 (ringer närsomhelst nu). Är glad att jag iaf inte försovit mig. Phew.