torsdag, juli 03, 2008

Bra och dåligt idag

Bra:

Jag har köpt alla presenter till familjen.
Jag känner mig väldigt nöjd med dem, efter att ha gjort några ändringar.
De flesta var betydligt billigare än jag väntat mig.
Jag har köpt en bra resväska på rea.
Jag har löst inslagning av de flesta presenterna.
Jag har provpackat, och det är inga som helst problem att få plats med allt som ska med.


Dåligt:

Jag är skittrött.
Min lägenhet ser ut som en smärre krigszon.
Jag har egentligen ingen lust alls att ha hit folk imorgon.
Jag måste handla inför festen imorgon.
På grund av att i princip alla autogiron jag har aktiverade har dragit pengar samtidigt (utan att ha meddelat mig ordentligt) så har jag inga pengar på kontot för tillfället.

Sammanfattningsvis:

BAJS

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej! GUD vad glad jag är att jag hittade din blogg!!! Jag ska till NJ den 4 augusti som au pair :) jag ska till princeton, vet inte hur långt i från dig det är men ändå! Så skönt att hitta nån som ska till samma ställe :) hör av dig när du får tid, adda mig gärna på msn (arsel_linne@hotmail.com)