tisdag, juli 01, 2008

Typ, bajs

Ja, som jag trodde så gick det inte så bra att sova... Somnade inte om förrän efter kl 4, så det blev inte så mycket sova inatt heller. Börjar bli lite slitigt det här med sömnen. Extra jobbigt eftersom jag inte är helt frisk heller, och verkligen skulle behöva sova ut för att bli lite piggare och friskare.

Jag har fått tillbaka min sista hemtenta (i Språk & Kön), vilket betyder att jag nu inte behöver ha något mer med MDH att göra. WIIIEEEEEE! Ska bli skönt att slippa deras strul.

Idag ska jag se till att packa ihop min klädkammare. Jag fixade badrummet, linneskåpet och min stora byrå igår, så det blev en hel del gjort då, men klädkammaren kommer förmodligen ta betydligt längre tid. Det är så mycket skit där inne. Måste bestämma vad som ska vara kvar, vad jag ska slänga och vad jag ska ta med mig i min packning...

Jag skulle behöva åka iväg och handla idag också. Behöver handla en del inför festen på fredag. Dessvärre har jag väldigt dåligt med pengar, och jag har ingen aning om hur jag ska lyckas få ihop det med en ny resväska, resterande presenter till familjen, festen, samt lite kläder som jag behöver inför min avfärd. Dessutom skulle Lisa behöva klippas (jag också, för den delen) och få en genomkoll av veterinären...
Kort sagt så sitter jag lite i skiten just nu.

Inga kommentarer: