fredag, mars 21, 2008

My name is Miss Fancypants

Jag introducerar mitt nya smeknamn, som jag fick av min storebror efter att han var här förra veckan och hittade mitt shampoo och balsam för 175 kronor styck... Han tyckte tydligen att det var alldeles för mycket pengar att lägga på hårvård. Well, taste is like the ass! Han prioriterar dataprylar och sånt lite högre än vad jag gör, och jag lägger mina pengar på hårvård och kläder istället :P

Var iväg själv till gymmet idag, eftersom alla andra var upptagna med annat. Haha! Ni åt massa onyttig mat och jag körde stenhårt i över 1½ timme, pilutta er! :P
Jag har insett att jag är löjligt svag i axlarna. Förmodligen är det därför jag ofta har ont i axlar och nacke. Hur som helst så ska jag se till att göra många övningar som inkluderar axlarna och på så vis bygga upp lite styrka i dem, för så här kan jag ju inte gå runt och ha det.

Jag behöver verkligen få något gjort åt min fot. Jag kan inte ha mina vanliga träningsskor på mig längre, eftersom de trycker lite på tån, vilket gör fruktansvärt ont numera. Men sjuksköterskekärringen från Oxbacken som jag pratade med igår säger att de inte tänker göra något, utan att jag får fixa det själv... Fruktansvärt otrevlig var hon också. Varför finns det så många människor inom vård och andra serviceyrken som verkar avsky mänsklig kontakt?
Aja, så fort jag får en läkartid så ska jag prata med läkaren och be henne/honom ta en titt på foten och avgöra om de kan göra något åt den eller om jag får försöka stå ut och lösa det på egen hand...

Nu ska jag återgå till mina fåniga spel på Hamsterpaj och eventuellt någon match på Betapet.

Inga kommentarer: