lördag, mars 01, 2008

Melodifestivalen

Jag tycker inte att något av bidragen var dåligt ikväll faktiskt. Några som jag inte gillar, men inget som var skitdåligt...
Hur som helst... Nu när det inte finns några kassa låtar att klaga på så måste jag ju lyfta fram andra dåligheter med dagens festivalande:

+ Sibels klänning
eller ska jag säga nattlinne. Jag tyckte den var gräslig.
+ Sibels min när hon sjunger
Hon kisar som om hon håller på att börja nysa hela tiden. Inte särskilt vackert. Hon sjöng mycket bättre än jag mindes från Idol, men den där minen var otroligt irriterande och förstörde det fina helhetsintrycket.
+ Charlotte Perellis nya stil Hon beskriver sig själv som "smal normal" på Aftonbladet. Njaaaaa... Det var väl inte något extremt (jämfört med diverse Hollywood-tjejer) men jag tycker i alla fall att hon var väldigt mycket finare som hon såg ut tidigare.
+ Björn Gustafsson
Jag blev väldigt besviken på hans framträdande. Det var inte alls på samma nivå som tidigare, och kändes mest som någon sorts dålig imitation av Robert Gustavssons "partaja med min iller Göran" och liknande... Bättre nästa gång, tack, Björn!

Inga kommentarer: