fredag, maj 08, 2009

USA - how I miss you!

Idag saknar jag USA jättemycket! Jag vill till Wisconsin. Till Chicago.
Jag vill gå på Starbucks med Elli, Malou, Jenny, Corinna och Christina.
Jag vill sjunga med i dåliga låtar på karaoken på Moe's.
Jag vill fynda kläder och väskor på Marshall's.

Varför i helvete skulle jag åka hem för? Kunde jag inte ha stannat kvar som en illegal alien och jobbat på något sunkigt hak för minimum wage och bott i något kyffe hos någon senil tant?

Jag vill vara där igen.

Åka vilse i Waukesha.
Äta flottig mat på Noodles och Applebee's.

Framförallt skulle jag inte haft de bekymren jag har idag om jag hade stannat kvar i Wisconsin. Då skulle jag inte veta vad jag kanske går miste om nu.

Bajs

1 kommentar:

Ellinore sa...

Men huff,nu fick jag en alldeles fruktansvärd längtan till allt det där du skriver om.... *snyft*