måndag, maj 04, 2009

Ryska - Oh how I hate you!

Just nu förstår jag verkligen inte varför jag skulle vara så jävla lustig och börja plugga ryska! Kunde jag inte tagit något lätt, typ kvantumfysik eller liknande?!

Har precis skickat in ännu en hemuppgift, en timme försenad (väldigt bra för att vara jag, då det hänt att den kommit in en vecka sent tidigare), och jag kan med glädje meddela er alla att den SUGER.

Och ovanpå allt detta har jag blivit förkyld (igen) och det är regnigt ute, vilket knappast gör saken bättre.

Jaha, och nu insåg jag precis att uppsatsen i psykologi ska vara inne om en vecka, och jag har inte ens börjat skriva på skiten. Grattis Carin! Det här går nog bra. Jag lär väl börja skriva på den idag, så jag slipper sitta hela helgen. För på helgen vill jag fan ha annat för mig än att sitta och plugga. Är det fint väder vill jag vara ute och filura med goda vänner och/eller med Tomas, inte sitta vid min dator och skriva tråkiga uppsatser.

Det är ingen bra dag för Carin idag.
Och nu är jag dessutom sugen på glass...

Pooooooooop

1 kommentar:

Anonym sa...

Sis har problem med studierna. Vad roligt att jag inte är ensam. :D Fast, å andra sidan stackars sis. :/