söndag, maj 17, 2009

The dreams continue

Det verkar verkligen som att jag är inne i en våg av konstiga drömmar just nu.
Inatt drömde jag nämligen att jag var kvar i Wisconsin, och att mamma och Olle hade flyttat dit (alltså inte tagit med sina grejer och köpt ett hus där, utan flyttat hela jävla huset dit). Jag bodde och jobbade dock fortfarande hos familjen S. Mamma kom och hälsade på mig i huset en dag, medan mamman S var hemma från jobbet. Någon ringde till mammas telefon, minns inte vem, och denna person ville efter en stund prata med mamman S, så mamma lämnade över mobilen till henne. När de lagt på så började mamman S ringa en massa andra samtal med mammas mobil. Tydligen ger detta mig oerhörd ångest, och jag springer efter henne och försöker få henne att förstå, utan att säga det rakt ut, att jag vill att hon lägger på och ringer med sin egen telefon istället.
Det konstiga var egentligen hur mycket ångest jag verkade få av situationen, mer än själva situationen i sig. Men men... Konstigheterna fortsätter iaf.
Är även ytterst förvånad över att jag kommer ihåg så pass många av mina drömmar just nu. Brukar normalt minnas en varannan månad. MAX.
Men men, det ger ju lite skoj i vardagen så där, så jag ska väl inte klaga.

5 kommentarer:

pubes sa...

sv: men verkligen! usch vad jag hatar henne! :P

Egoinas mamma sa...

Jag har hört att ju bättre man mår, ju mer kommer man ihåg av sina drömmar... Vet ej om det är sant, men verkar stämma in på mig. :)

billie sa...

på tal om sjuka drömmar så drömmde jag att mamma blev uppäten av en dinosarie häromnatten...hahaha

Xandrah sa...

Tack för din kommentar!
Jag är likadan! Utsätts jag för pressade situationer där jag känner mig nedtryckt så kan jag inte hålla tårarna inne, sjukt pinsamt och jäkligt jobbigt! :/

pubes sa...

sv: haha eller hur? eller så har hon sett för mycket film!;)