fredag, oktober 26, 2007

ÄNTLIGEN!

Äntligen klar med hemtentan!
Det tog bara elva timmar...
Och inte är den särskilt bra heller, men jag kan fan inte göra något bättre, så det får duga. Jag kan ju glömma VG i Discourse Analysis i alla fall. Fast ärligt talat så hade jag släppt den tanken för längesen, så det är väl ingen större förlust egentligen.
Men men... Nu är i alla fall helvetet klart! Då har jag bara min uppsats kvar på den här kursen, sen kan jag släppa den (om jag nu inte får U på den hemtentan, för då är jag så illa jävla tvungen att göra om den i januari... :S).

Nu ska jag gå ut med Lisa, sen ska jag sova i tre evigheter.

4 kommentarer:

Malou sa...

DU BLOGGAR ALDRIG, DUMMA, DUMMA KVINNA!

Malou sa...

DU BLOGGAR ALDRIG, DUMMA, DUMMA KVINNA!

billie sa...

CAARRRIIIIN!!! blogga nån jävla gång, för-i-helvete...BLOGGA

Anonym sa...

cariiin...du sa att du skulle blogga ju!!! ur EVIL, EVIL I tell u!!!!