fredag, oktober 19, 2007

Lisa!

Nu är lilla Lisa äntligen här!
Jag var och hämtade henne på Arlanda idag. Hon är så söt och så liten. Och hon är jättelugn! Jag är så imponerad av henne. Hon var relativt lugn redan i bilen (väldigt nyfiken och ville hela tiden se vad som hände, så det var svårt att få henne att sitta still ibland), men då hade hon fortfarande lite lugnande kvar i kroppen eftersom hon fick det innan de flög imorse. Sen har allt fungerat jättebra! Hon och Snuggles har bråkat lite, men det blir bättre, så jag tror nog att de ska komma överens till slut. De behöver bara vänja sig vid varandra.

Hon har i alla fall börjat kissa och bajsa utomhus redan. Hon är lättlärd, den lilla flickan :)
Jag känner mig som en stolt småbarnsförälder: "Vet ni vad hon gjorde idag? Hon bajsade så det sprutade. Och igår så gjorde hon ett ljud som nästan lät som 'nej'!"

Inga kommentarer: