onsdag, september 02, 2009

Guess Who's Back, Bitches!

Här är jag igen!
Det var väldigt längesen sist. Jag har helt enkelt inte känt för att skriva under sommaren. Det har varit alldeles för mycket jobbande, lite ångest, mycket trötthet och en STOOOR längtan efter att få komma igång med studierna igen.
Nu är det i alla fall slut på de sakerna, för jobbet är jag klar med, ångest känner jag ingen då jag återigen bor själv, studierna har precis börjat, och jag känner mig därmed oerhört peppad, och tröttheten... Ja, okej, ALLT är inte borta riktigt än.

Jag har nu bott i Sundsvall i några veckor, och jag måste säga att jag redan trivs oförskämt bra här. Det är en fin stad, rätt så lagom stor för min smak ("betydligt större än Ludvika" duger för mig) och hittills har jag träffat många trevliga människor, inte minst käre Harald såklart. :)

Inga kommentarer: