måndag, juni 08, 2009

Varning för skryt!

För jag fick VG på tentan! För jag fick VG på tentan! För jag fick VG på te-entaaaaaaan! FY FAN VAD JAG ÄR BRA!

Jag fick VG på min hemtenta/uppsats i psykologin! Jag är så jävla BÄST!
När jag såg hur alla andra hade staplat upp det så duktigt med alla olika perspektiv och deras syn på det fenomen de diskuterat så blev jag orolig för att det skulle gå åt helvete och jag skulle tvingas komplettera, men ack så jag bedrog mig!
En bit av lärarens kommentar:

Du gör det hela mycket trovärdigt med god teoretisk koppling, god syntes av olika socialpsykologiska aspekter och inte minst en mycket god förankring i verkligheten. Läsvärt! Betyget är Väl godkänd.


Kortfattat:
Fy fan vad jag är bra!

3 kommentarer:

billie sa...

JEEEEJ YOU! :D

Henriette sa...

Grattis!! Och nej, du är inte bra. Du är BÄST!!! :D

stina sa...

du är bäst stumpan! puss!