måndag, februari 09, 2009

Mobiltelefon

Jag har inte haft en mobiltelefon sedan en vecka innan jag åkte från Wisconsin, och hittills har det väl gått bra utan. Det har faktiskt varit skönt på något sätt att inte vara tillgånglig hela tiden, utan att kunna slappna av på ett annat sätt. Men nu börjar jag känna att det nog är dags att skaffa sig en ny liten telefon, så att jag faktiskt kan nås även om jag inte är hemma i huset.
Så jag vände mig till Tele2Comviq och började leta efter en lämplig telefon med Comviq-Kompis abonnemang, och jag har hittat en som jag vill ha. Egentligen är den kanske lite för dyr för mig just nu, eftersom jag har en väldigt begränsad ekonomi för tillfället, men jag vill verkligen har den här telefonen...

Det fanns några andra som också verkade okej, men inte lika fina såklart...

Vad tycker ni? Vilken telefon ska jag skaffa mig? Börja rösta! :P

1 kommentar:

billie sa...

tycker du ska ta den du vill ha..när fan kommer du till v-ås?!!!