tisdag, januari 29, 2008

Trötthet

Jag har fått vissa klagomål på att jag är en dålig bloggare nu för tiden. Och det är nog ganska sant. Jaghar varit alldeles för trött och lat på sistone för att orka bry mig i annat än promenerande med Lisa och spelande på mitt PS (och ja, jag har fortfarande ett original-PS, inte PS2 eller PS3. I'm old school, baby! :P).

SOm sagt, tröttheten är ganska extrem just nu, men det är som det är. Bara att försöka ta sig igenom ändå. Det blir inte bättre för att man beklagar sig. Fast... Det är ju väldigt skönt att få beklaga sig lite då och då.

O jeej! Jag började en ny kurs idag! Språk och kön. Den verkar verkligen jätteintressant! Läraren verkar lite lätt disträ och drar lätt iväg på lite sidospår, men innehållet i kursen verkar väldigt intressant, och det kommer säkert bli väldigt många intressanta diskussioner i klassen.

Franskan är igång igen också. Wiiiee! :) Det är trist att jag inte kommer ha Anna som lärare längre, men Stella, som vi ska ha nu, verkar bra hon också, så det ska nog gå bra ändå.

Aja, roligare än så blir det inte just nu faktiskt. Känner mig inte särskilt motiverad till att skriva något roligare för tillfället, men det kanske kommer...

Inga kommentarer: